دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 29 Apr 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۲۱:۴۷

پشتیبانی مستمر از عملیات حفاری در خلیج فارس

ایران دریلینگ: مدیر شعبه کیش شرکت ملی حفاری بر ایجاد شعبه کیش با هدف تأمین خدمات پشتیبانی عملیات حفاری در دریا و جزایر خلیج فارس تاکید کرد. به گزارش باشگاه خبری ایران دریلینگ و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سیدعلیرضا عبودی گفت: شعبه کیش شرکت ملی حفاری در یک دهه فعالیت نقش اساسی در به سرانجام رسیدن پروژه‎ها داشته است، به گونه‎ای که این شعبه در ۱۰ سال گذشته امور لجستیکی پروژه‎های حفاری فازهای یک، ۹، ۱۰، ۱۴، ۱۷ و ۱۸ طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی را انجام داده است. وی افزود: پشتیبانی حفاری چهار حلقه چاه اکتشافی، پروژه ۱+۱۲ در بخش خشکی جزیره کیش با کاربست هفت دستگاه حفاری استیجاری و دو دستگاه حفاری دریایی و سه دکل خشکی ملکی شرکت از عمده فعالیت‎های این شعبه است عبودی اظهار کرد: بخشی از عملیات‎های حفاری دریایی در پارس جنوبی با استفاده از پایگاه‎های عملیاتی و مدیریت عملیات دریا در بندرگاه جزیره کیش از سوی شرکت ملی حفاری انجام می‎شد که با وجود گستردگی سطح خدمات این شرکت، شعبه کیش در سال ۸۵ تاسیس شد.

مدیر شعبه کیش شرکت ملی حفاری ایران گفت: احداث ساختمان مرکزی، ساختمان و انبار شماره – ۲ و مجتمع انبارهای بزرگ موسوم به پنج هکتاری در شهرک صنعتی کیش که در تملک شرکت است و تعدادی انبارهای روباز و ساختمان‎های جانبی اجاره‎ای با توجه به توسعه فعالیت‎های این مجموعه شکل گرفت. وی افزود: معافیت مالیاتی، نزدیکی به پروژه‎های پارس جنوبی و وجود فرودگاه بین‎المللی، این شعبه را به یکی از مراکز خدمات و پشتیبانی دستگاه‎های حفاری در منطقه بدل کرده است. عبودی همچنین به ساختمان اداری و یارد رو باز پروژه فاز ۱۴ و یارد پروژه تعمیراتی فاز ۱۷ و ۱۸ اشاره و اظهار کرد: تامین بالگرد و اورژانس هوایی، شناورهای تدارکاتی، یدک‎کش و مسافربر برای ارائه خدمات حمل‎ونقل دریایی، خدمات گمرکی، مشارکت در تعمیرات موردی و اساسی دستگاه‎های حفاری از شمار ده‎ها مورد فعالیت‎های متنوع برای وظایف تعریف شده شعبه کیش شرکت قلمداد می‎شود. وی تصریح کرد: با توجه به سیاست‎های وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران مبنی بر استفاده بهینه از امکانات، شعبه کیش برای استفاده از اردوگاه‎های دستگاه‎های حفاری ۶۱ و ۶۹ برای کارکنان مامور و اقماری اقدام کرده است.



  کد خبر : 2744
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :